Esmorzar ecològic

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui dilluns 20 de juny i com a cloenda de la temporada de l’hort hem fet un bon esmorzar ecològic!

Amb productes collits a l’hort hem fet patates al forn, col i patates, patates fregides, amanida i broquil al forn, ha estat deliciós. De fet, la idea de fer aquest esmorzar, va sorgir de la nostra hortolana, la Josefina; i va ser portada des del Comitè mediambiental al Consell Escolar del centre, al qual li va semblar molt bona idea.

Així doncs, tots els altres cicles, s’han sumat i col·laborat a fer la cloenda més lluïda. L’alumnat va decidir completar aquest esmorzar amb pa amb tomata, una mica d’embotit i cireres! Tota l’escola hi ha participat d’una manera o altra. Renoi! quin esmorzar més complert! Gairebé un dinar!Encara ens llepem els dits ara.

Agraim a la Ramona, la cuinera, la paciència que ha tingut amb nosaltres mentres preparàvem l’esmorzar! Hem embrutat una mica el menjador, però després, en acabar, l’hem deixat entre tots i totes, net cm una patena!

Ha estat una experiència nova i diferent!