SPOT PUBLICITARI ” AL SANT GIL, SOM ESCOLA VERDA”

La classe dels Youtubers de 6è, aquest darrer trimestre, hem treballat la tipologia textual , LA PUBLICITAT.   Donat que la nostra tutora, és la coordinadora d’ Escoles Verdes i estem fent  molt activitats en aquest sentit, se´ns va ocòrrer la idea  de fer un spot publicitari per donar a conèixer la nostra escola com una escola verda. Varem posar fil al’ agulla, primer vam pensar l’ objectiu  principal:  “COMUNICAR I DIFONDRE  QUE SOM ESCOLA VERDA”.  Després vam pensar com ho podíem fer , vàrem fer l’ ESQUELETA a la pissarra i cadascún havia d’ anunciar una actuació que ens defineix com escola verda i sostenible. Acte seguit vam passar a GRABAR  les diferents seqüencies i finalment,  per parelles,  vam passar a  EDITAR el vídeo. En tenim uns quants, cada parella l’ ha fet al seu aire, a partir de les mateixes escenes. N’ hem penjat una mostra perquè pugueu opinar.

PER QUÈ SI TÚ NO HO FAS I JO TAMPOC , QUI HO FARÀ”?

La classe dels Youtubers