Visita de l’Edileuza del Brasil i del Pedro de Mèxic.

L’altre dia a cicle superior ens van visitar l’Edileuza i el Pedro, tots dos tenien una cosa en comú, que van néixer a Amèrica del Sud, una a Brasil i l’un a Mèxic. Aprofitant el projecte que estem fent aquest any de “Fent camí pel món”, volíem apropar-nos al nostre continent i vam buscar algú que ens pogués donar un cop de mà. Recordem que cinquè és la classe del Brasil i 6è la de Mèxic i per això, vam voler apropar-nos encara més a aquests dos països.

L’Edilouza ja fa temps que viu a Espanya, però va néixer al Brasil i ens va poder explicar coses que encara no havíem descobert com: el motiu dels colors de la bandera, menjars típics, tradicions, què passa quan hi ha mundial de futbol al Brasil, llocs emblemàtics, el clima i com es relacionen a diferència d’aquí. Va ser una conversa molt entretinguda i plena de preguntes. Per acabar l’activitat, vam ballar Samba i cantar l’himne Brasiler amb portuguès.

El Pedro va venir a la tarda i va començar amb la trencada d’una pinyata gegant, acompanyada d’una cançó, que va enamorar als nens/es. Després, vam anar a classe on ens va explicar coses típiques del seu país: el menjar, diferents tradicions, el clima, la flora i fauna, etc. Per acabar, vam fer un joc típic del seu país que es diu “la papa caliente”, i la veritat que vam riure moltíssim.

Finalment, cal dir que va ser una activitat molt enriquidora per als/les alumnes que van poder apropar-se encara més a Amèrica del Sud i van admirar tot allò que se’ls explicava. Cal donar les gràcies a aquestes dues persones per haver vingut, voler formar part del nostre projecte i haver-nos contat part de la seva vida. Fins a una altra!

Us deixem unes imatges d’aquell dia

 

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>