JOCS ASIÀTICS

L’alumnat de cicle mitjà hem fet pòsters dels jocs típics dels nostres països: els nens/es de 3r hem fet jocs de la Xina i els nens/es de 4t hem fet jocs de Japó. Hem hagut d’investigar els jocs que existien a la Xina i al Japó i per grups hem escollit el que més ens ha agradat.

Després hem buscat informació del joc: nom del joc, imatge, tipus de joc, nombre de jugadors/es, material necessari, en què consisteix, com s’hi juga … Un cop recollida tota la informació, hem dissenyat el nostre pòster, tenint en compte, la presentació, la distribució, incloure tota la informació, la polidesa i bona lletra. Cada grup ha exposat el seu joc a la resta de companys/es de cicle i aquests han valorat la nostra presentació i disseny del pòster. I ja per acabar, cada grup també hem autoavaluat la nostra feina i treball en equip.

Al final, hem recollit un ventall de jocs asiàtics ben complert. Ara, ja només ens queda, jugar-hi i passar una bona estona, convertint-nos en japonesos/es i xinesos/es.

Article redactat per l’alumnat de cicle mitjà

Cliqueu per visualitzar les fotografies.