SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT

L’escola Sant Gil se suma a la campanya  sobre la Mobilitat que es fa a nivell de tot Europa  la setmana de 16 al 22  de setembre.

Enguany s’ha participat fent una activitat diferent, de caire matemàtic. Cada alumne havia d’omplir la fitxa lila posant quantes passes tenia de casa a l’escola i la mesura de la seva passa. A les classes de matemàtiques s’ han fet els càlculs necessaris per a saber que cada dia el nostre alumnat fa 14,4 Km si ve a peu a l’escola.

Aquestes activitats han donat peu a reflexionar sobre la importància d’una mobilitat segura i sostenible procurant la mínima contaminació. Si voleu veure les activitats cliqueu a :

fotos activitats