25N Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les DONES

Avui, 25 de novembre l’escola Sant Gil farà una petita acció per a posar de manifest i denunciar la violència vers les DONES, és una de les violacions de drets humans més generalitzada arreu del món. Es tracta, doncs, d’un problema social que afecta a tots els països, i com a escola agafem el compromís de lluitar per al canvi, per una societat inclusiva, igualitària on tothom pugui fer realitat els seus SOMNIS!

El nostre centre, igual que la resta de centres de Catalunya, tenim el repte de TRANSFORMAR aquest desequilibri de poder entre dones i homes, a través de la quotidianitat, amb una mirada lila, trencant amb els estereotips sexistes, incorporant nous valors i actituds amb l’objectiu d’educar una ciutadania lliure i igualitària. Per tant, incorporem la COEDUCACIÓ en totes les activitats del dia a dia, i animem a les famílies a posar-se les ulleres lila i fer pinya contra les actituds masclistes.

Avui ens posem la POLSERA LILA!