UNA SETMANA PLENA DE REPTES I EXPERIMENTS

La setmana de l’11 al 20 de novembre va ser la setmana de la ciència i l’escola ho va voler viure en primera mà proposant diferents reptes i experiments al nostre alumnat.
A cada cicle se’ls va proposar dos reptes i un experiment, a partir dels quals van haver de fer hipòtesis i donar possibles solucions. L’alumnat es va adonar que no sempre l’opció escollida era la més eficaç o certa, havent de tornar enrere i modificar algun aspecte de la proposta inicial per poder aconseguir el repte.
Un aspecte important d’aquesta setmana era el treball de grup intercicle i el fet de saber escoltar a la resta de companys/es per tal d’arribar a una solució única de grup.
Repte superat amb escreix!

Aquí us deixem els enllaços de les fotografies.
Educació Infantil
Cicle Inicial