TORNA L’APADRINAMENT LECTOR

Aquest segon trimestre hem tornat a iniciar l’activitat de l’Apadrinament lector. Com ja sabeu,  es tracta d’una activitat on l’alumnat de diferents nivells es troben durant una estona a la setmana per compartir i millorar la lectura aprenent els uns dels altres. Aquest curs l’alumnat de sisè ha apadrinat el de tercer; els de cinquè als de primer i  els de quart als de segon.

Ja fa dies que en aquestes trobades estem compartint lectures i estones d’aprenentatge mutu. A més, els fillols tenen un llibret de registre de cadascuna de les sessions on es va anotant el seu progrés i evolució al costat dels padrins i padrines.

Esperem gaudir de l’activitat com cada any. Si voleu veure’n algunes fotos, podeu mirar-les aquí.

Segui gaudint de lectures des da casa amb vostres fills/es!