ANIMACIÓ LECTORA

Ahir vam poder gaudir d’una activitat d’animació a la lectura per tota l’escola. En David, de l’editorial Bayard, va venir per presentar-nos diverses revistes de l’editorial i explicar-nos què hi podem trobar. A més, també ens va parlar sobre les diferències entre llegir un llibre i una revista i, sobretot, ens va fer gaudir d’una estona de lectura explicant-nos històries que podem trobar a les revistes.

Durant el dia, totes les classes vam poder gaudir de les diverses revistes. Ens va parlar de la Cucafera el Tiroliro i el Reporter DOC. Tres revistes amb temàtiques diverses i adaptades a l’edat de cada cicle. L’alumnat va poder conèixer una mica més a fons els continguts i seccions que hi poden trobar i també  els va donar l’opció de fer-se’n subscriptors/es.

Podeu veure algunes fotografies de les diferents sessions aquí.