FEM UNGÜENT DE CALÈNDULA!

Els alumnes de Cicle Inicial vam tenir la visita de la Mari Àngels (àvia de l’Íria de 2n). La Mari Àngels en sap moltes coses de les plantes, i ens va explicar el per què són tant importants i les qualitats curatives que tenen.

Vam fer un taller molt interessant, ens va ensenyar a fer ungüent de calèndula. Vam haver d’agafar la bàscula i mesurar quants grams necessitàvem d’oli i de cera d’abella, que són els dos únics ingredients que necessitem per fer aquest oli.

Per 100grams d’oli de calèndula, li hem de posar 12,5 grams de cera d’abella.

Per acabar la sessió, els alumnes es van poder emportar cadascú  un pot d’ungüent , sàpiguen  les magnífiques  propietats que té. I a més, els hi va regalar un sabó natural fet per ella, van poder triar entre farigola o rosa mosqueta.

Moltes gràcies per aquest taller tan fantàstic!! Pels nens i per la mestra  va ser molt enriquidor!