Ens vestim de genet!!

Els alumnes de P4 i P5 hem treballat el tema de la granja, i quan vam parlar dels cavalls, vam tenir una gran idea!! Tenim una super genet a la classe… la Nahia!! Li vam dir si podia portar a l’escola el material que es necessita per cuidar els cavalls, i el tipus de roba que hem de posar-nos si volem muntar-los.

El dia que ho va portar ens va explicar perquè es feia servir cada estri, i ens va deixar emprovar tota la roba. Ens ho vam passar d’allò més bé!! I vam aprendre coses que no sabíem!! Va ser una classe genial!!