UN CARNAVAL DE COLORS

Aquest any hem pogut tornar a sortir al carrer a celebrar el carnaval amb l’escola, la colla gegantera i la gent del poble.
La classe de Picasso va crear el carnestoltes, enguany estava inspirat amb l’artista Okuda. El dilluns 14 a la tarda va arribar a l’escola i els de sisè ens van informar, al llarg de la setmana, de les consignes que havia portat l’Okudano. El dimarts vam venir tots amb pijama, el dimecres ben elegants i el dijous va tornar a ser estiu. La participació de l’alumnat i del professorat va ser molt alta i ens van demostrar la creativitat dels seus conjunts. Les persones que no van portar les consignes van haver de pagar penyora. Els nens i nenes de 6è, el divendres després del pati, els van enfarinar i els van fer córrer una volta a la pista.
Durant el divendres el matí es van fer els tallers per decorar el racó Okuda i la porta d’entrada principal de l’escola per poder participar en el concurs de balcons organitzat per la colla gegantera.
Finalment, a les 15.00 h tota l’escola va sortir al carrer per començar la cercavila amb les diferents disfresses. L’acte va iniciar amb el pregó que vam preparar els de cicle superior i es va acabar al pati amb l’última ballada del Constantí i la Bruta.
Esperem que hagueu gaudit d’aquest dia.

Redactat: Classe de Picasso

FOTOGRAFIES CONSIGNES