SORTIDA AL MUSEU OLÍMPIC I DE L’ESPORT

El dia 27 d’octubre tota l’escola va anar a Barcelona al Museu Olímpic i de l’esport. A més a més, de visitar el museu, cada cicle va fer un taller diferent.

Els nens i nenes d’educació van fer el taller “Descobreix els amics del Cobi” on el Cobi va presentar-los els seus amics i amigues, els quals pertanyien a diferents esdeveniments esportius i ens van ensenyar molts aspectes sobre les olimpíades.

L’alumnat de cicle inicial van fer el taller “Sense límits” relacionat amb el món de la discapacitat i de l’esport.  Van aprendre què és la discapacitat, quins tipus n’hi ha i van veure alguns dels esdeveniments esportius per a persones amb discapacitat. Per acabar el taller van practicar boccia.

Els nens i nenes de cicle mitjà van dur a terme el taller “Descobrint Barcelona ’92” on van descobrir diferents elements que es van utilitzar per als Jocs de Barcelona (mascota olímpica i paralímpica, emblemes, cerimònies, voluntariat, etc.) i van veure com va canviar la ciutat per acollir els Jocs.

I cicle superior va fer el taller “Sense gènere” on van descobrir casos reals d’esportistes amb diversitat de gènere i la seva lluita per a la normalització en el món de l’esport. Aquest taller es va fer amb la metodologia de Hall Escape.

En acabar els diferents tallers, tots els grups van poder fer una visita lliure pel museu.

Va ser una activitat molt enriquidora!

Aquí us deixem unes fotografies de la sortida