Ja hem engegat l’hort!

Hola famílies!

Ja sabem que molts i moltes de vosaltres esperàveu l’arribada d’aquest moment, i ens plau dir-vos que el nostre hort ja està en marxa!

L’alumnat de cicle superior ha dissenyat l’estructura de l’hort gràcies a les visites de la Setmana Bio, i alumnes d’altres cicles han començat a plantar el planter ecològic provinent de diferents entitats socials que es va proporcionar a les membres del Comitè verd que van assistir al taller “Engeguem l’hort escolar d’hivern”.

El següent pas serà cuidar-lo entre tots i totes per tal d’obtenir els fruits corresponents.

Aquí us deixem unes fotos de la posada en marxa.