L’AFICIÓ D’UNS ALUMNES DEL SANT GIL PELS GEGANTS/ES.

El passat dimecres dia 20 de febrer ens va venir l’Arnau Pinós acompanyat del Marc Sunyer per fer una xerrada als nostres alumnes d’educació infantil sobre la seva afició pel món dels gegants.
Ens van explicar quin és el procés de fabricació i els materials que s’utilitzen per fer gegants i capgrossos, l’Arnau ja s’ha atrevit a fer-ne uns quants.
Molt generosament els dos exalumnes ens van portar gegants i capgrossos de la col.lecció de l’Arnau que els nostres nens i nenes van poder gaudir. Gràcies per contribuir a transmetre aquesta afició. Cliqueu aquí per veure les fotos.