DINÀMICA DELS ESPORTS A INFANTIL

La setmana anterior tot l’alumnat d’infantil, vam realitzar una activitat molt divertida en relació als diferents esports que participen als jocs olímpics, projecte d’escola d’enguany.

Prèviament a la sala de psicomotricitat, les mestres vam representar els diferents esports al terra utilitzant guixos de colors i materials d’educació física. A continuació, amb els i les alumnes vam observar les diferents escenes, tot esbrinant quins esports representaven i recordant si aquests participaven o no als jocs olímpics, si es tractaven d’esports individuals o d’equip, el material necessari per practicar-lo, etc. seguidament vam fer les fotos, on els mateixos nens/es escollien aquells esports que més els agradava i on volien ser retratats.

El resultat ha sigut molt motivador i vivencial!