1. Alexandra Stefan

El ejercicio 3 y el 5 no me funciona , si le doy a escuchar me reproduce lo del ejercicio 4, y en el ejercicio 2 en la primera fila donde es SATURDAY en vez de A hay una H , y en THURSDAY falta la H y hay dos letras de A , lo hemos puesto bien porque hemos intercambiado las letras para escribirlo correctamente pero aun así lo pone como error.
    Soy la mama de Adela Rebeca Stefan – 2nd-B

1. David G. Autor de l'article

Hola, no hi ha cap error, potser escrius el dia malament. De fet, a la primera fila no va SATURDAY! L’exercici 3, heu de clicar a la bafarada en blanc i escoltar el dia. Al 5, clicar a l’altaveu i escoltar també. Si pel motiu que sigui no us funciona el so, no us preocupeu. No és temps d’angoixar-nos. Però si que és important que m’ho envieu igualment, encara que no pugueu fer totes les activitats.
      Gràcies i una abraçada!!