Activitat física a casa. Capítol 4.

Bones alumnes i famílies,

Desitjo que els ànims i la salut segueixin a dalt de tot!!

Primer de tot, dir-vos, que m’agrada molt rebre tots els vostres vídeos i fotos fent activitat física. Moltes gràcies. Sou uns cracks!

Avui us presento la proposta d’Educació Física per aquests propers dies.

He modificat el format. Desitjo que us faciliti i us motivi la tasca.

En aquesta presentació trobareu 2 apartats.

• L’apartat “Repte”: Situat a la part superior de la presentació.
  • L’apartat  “Recursos per seguir actiu cada dia”. Situat a la part inferior. L’objectiu d’aquest és que cada dia utilitzeu diferents recursos per mantenir-vos actius.

La presentació s’anirà actualitzant regularment. Estigueu atents i atentes a la web de l’escola per veure aquestes novetats.

Les tutores i tutors, us aniran informant exclusivament dels reptes.

La data aconsellable d’entrega és el pròper dia 30 d’abril. Em feu arribar els resultats al següent email: edufisriusegre@gmail.com

Ànims, que ja queda menys!! I ens deixaran sortir a passejar el proper dilluns!!

Una abraçada molt forta!!

Salut!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *