Més energies renovables

Aquestes dues darreres setmanes els alumnes de 6èB i 6è C han portat a terme l’activitat que van plantejar la Clàudia, la Mònica i en Josep, els aprenents de l’escola. Aquesta activitat, en la que es pretén treballar i prendre consciencia sobre les energies renovables, la van portar a terme al primer trimestre amb l’aula de 6è A i ara han tingut l’oportunitat de fer-la de nou i poder treure més conclusions sobre la seva tasca docent.

Així com ho van fer en la primera sessió, de la qual ja es va publicar un article en aquest mateix blog, l’alumnat va construir per grups uns vehicles amb l’objectiu de treure certes conclusions i que aquest, acabés desplaçant-se. Per acabar, com podeu veure en els vídeos, vam fer una cursa entre els vehicles.

Novament, estem molt agraïts a la Clàudia, la Mònica i en Josep per la seva dedicació i implicació així com pel seu interès en fer propostes innovadores.