JOBSHADOWING A BISCEGLIE

Comencem la primera mobilitat del projecte Erasmus+ KA122 amb un jobshadowing. Els mestres del nostre centre han viatjat fins a Bisceglie (Bari, Itàlia) per fer observació de com treballen al centre Scuola secondaria di primo grado “Riccardo Monterisi”. Durant aquesta mobilitat es pretén treballar els objectius del projecte com són l’ús d’eines digitals, l’AICLE (Aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres) i la inclusió. Esperem poder adquirir noves estratègies i bones pràctiques i així poder-les integrar en el nostre dia a dia a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *