Energies renovables

El passat dimarts dia 12 de desembre els i les alumnes de 6èA van portar a terme una activitat molt engrescadora amb l’objectiu de recordar i treballar les diferencies  entre les energies renovables per tal de prendre consciencia de la importància de l’estalvi energètic.

Van treballar pensant en l’energia eòlica i primer l’alumnat va haver de construir  un vehicle amb l’objectiu de moure’l amb el vent. Seguidament vam presentar el globus com element de propulsió. Finalment vam fer prediccions sobre què passaria amb el vehicle i l’aire del globus. Per concloure  vam fer una cursa de vehicles.

L’activitat la van portar a terme tres estudiants de DUAL del Grau d’Educació Primària que estan fent el pràcticum a la nostra escola: la Clàudia Alcaina, la Mònica Puig i en Josep Regany. Aquesta va ser tot un èxit i els estem molt agraïts per la seva implicació dins la dinàmica de la nostra escola. Properament s’intentarà  portar a terme l’activitat a les altres dues aules de 6è.