I5- DIA DE LA PAU I DE LA NO – VIOLÈNCIA

Fa dies que conversem sobre la PAU , el què significa per cadascú de nosaltres… Entre tots i totes vam fer una pluja d’idees , sorgint finalment aquests missatges/paraules ( amor, cor, estimar. fer petons i abraçades, ser amics, compartir, jugar i pintar junts) , què avui dos alumnes de I5 han llegit en la trobada que hem tingut al pati de l’escola amb tots els alumnes d’infantil i primària, on finalment hem escoltat i hem cantat  la cançó  “La festa de de la pau”  de Dàmaris Gelabert. Una celebració molt significativa i donant importància a la necessitat de treballar-ho i  ser conseqüents amb les nostres accions tot l’any. Amb els nostres coloms de Picasso desitgem de tot cor que la PAU sigui una realitat en tot el món.