UNA GRAN SORPRESA !!!

Hola famílies,

No hi ha res com tenir contactes entre les famílies del grup!! La Noemí, mama del Leo, treballa al món del cinema i coneix a molts actors i actrius importants d’aquest àmbit.

Ens va enviar aquest vídeo, gravat pel gran Roger Pera, actor de cinema, teatre i televisió i actor de doblatge de molts personatges súper coneguts, com per exemple Leonardo Dicaprio, Matt Damon i el més especial per nosaltres, en Peter Parker o més conegut com SPIDERMAN!. Ens saluda i ens explica algunes cosetes sobre la seva vida professional.

Quan l’hem sentit ens hem quedat al·lucinats/des. Us compartim el vídeo i si voleu sentir-ho més autèntic us animem a que tanqueu els ulls i escolteu.

1. Noemi

I jo encantada de poder participar en aquest projecte tan interesant, del que espero, el futur d,algún d’ells i elles, formi part del sector de les arts escèniques.