Taller de robòtica a 6è!

Aquesta setmana vam poder gaudir d’un taller de robòtica a l’escola. Les/els alumnes de 6è varen aprendre a construir un robot i programar-lo perquè realitzés una sèrie d’accions diferents fins arribar a…la batalla final! Després de programar-los per fer diferents figures geomètriques o evitar obstacles, vam acabar el taller amb una lluita entre els robots personalitzats per nosaltres. Els combats van ser molt igualats!

A més d’aprendre sobre robòtica i programació, aprofitarem el taller per encetar un nou tipus de text: el text instructiu!

A continuació us deixem un recull d’imatges de les dues jornades del taller.

Taller de robòtica 6è