VÍDEO/EXPOSICIÓ PROJECTE 4TB “VIURE RÀPID VS SLOW LIFE”

Hola a tothom,

el grup de 4tB ja hem acabat el nostre projecte “Viure ràpid vs Slow life”. Hem treballat de valent analitzant tot allò de la nostra vida que ens fa viure ràpid: la nostra manera de menjar, la contaminació acústica, les exigències en quant al ritme de treball per part dels altres i de la vida en general, l’adicció a les pantalles de petits i grans, com funciona el nostre cervell davant de situacions d’estrès… entre altres moltes coses.

Hem aconseguit que el nostre projecte tingués un petit impacte sobre el nostre entorn més proper, fent incidència en la regulació del soroll en les pujades i baixades al pati.

Gràcies als nostres guardians i guardianes del silenci i després de fer un estudi minuciós amb el sonòmetre, hem aconseguit reduir el nivell de soroll per sota de 75 decibels (el recomanable per a la salut humana) controlant el volum de veu dels alumnes de l’escola presencialment i a través de cartells/pòsters, fent més conscients als nostres companys i companyes del Riera dels efectes nocius del soroll.

Aquí teniu la representació d’algunes d’aquestes escenes amb les que ens trobem diàriament i els consells dels experts i expertes per portar una vida més tranquila i saludable.

Esperem que us agradi molt, i recordeu SLOW LIFE!!!!

VÍDEO/EXPOSICIÓ PROJECTE “VIURE RÀPID VS SLOW LIFE”