ÚLTIMA TANDA D’EXPERTS I EXPERTES

Al llarg de tot el curs, els alumnes de 2n hem anat realitzant diferents exposicions per tal de compartir amb els nostres companys i companyes de classe allò del que som experts i expertes. Ens ha encantat poder treballar a casa amb les nostres famílies allò que més ens agrada per, posteriorment, compartir-ho a l’escola.

Hem après a ajudar-nos, a respectar-nos, a conèixer-nos uns mica millor i a trobar la nostra individualitat dins del grup. Hem descobert que entre tots i totes ens podríem complementar molt i molt bé.

Ja vam pujar fotos d’una primer tanda d’experts i expertes. I ara, per últim però no menys important, aquesta segona tanda. Us deixem unes quantes fotos!

Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració des de casa!

EXPERT: SEGONA TANDA