Treballem la grafia de la intensitat escoltant “La dansa húngara nº5” de Johannes Brahms

Tot escoltant l’obraSo fluixSo fort “La dansa húngara nº5” de Brahms hem treballat la grafia dels sons forts (fent un cargol gran ) i el fluix (fent un cargol petit). Primer hem escoltat i ho hem dibuixat amb un pinzell màgic a l’aire i després ens han proposat fer-ho al paper, en un paper molt gran, on podíem dibuixar-lo en petit grup.

Ha estat molt divertit!!!

A la següent sessió, i aprofitant que coneixíem l’obra l’hem ballat però en compte de treballar el fort i el fluix hem escoltat si anava ràpid o lent i així ballaven més ràpid o més a poc a poc.

Hem aprofitat força la composició d’en Johannes Brahms. Us convidem a escoltar-la a casa! És una peça clàssica molt animada!