SETMANA CULTURAL- 6è “CONSUM I PRODUCCIÓ RESPONSABLE”

6è – SETMANA CULTURAL 21-22!

Setmana Cultural dedicada al Consum i Producció Responsable! L’alumnat de 6è ha treballat i ha après molt entorn a aquest tema. Hem tingut l’oportunitat de veure teatre, fer diferents tallers, visitar botigues de barri que tenen producte de proximitat, o són de comerç just,  així com entrevistar diferents botiguers/es. També han estat els protagonistes en realitzar un “Tendal” a l’escola, amb 135 peces de roba perduda i conscienciar-nos del que aquest fet suposa! Entre tots i totes ens proposem millorar el Medi Ambient!

Aquí us deixem un recurs de FOTOS