SETMANA CULTURAL – Com podem ser solidaris?

Aquesta setmana hem celebrat a l’escola la Setmana Cultural dedicada a la SOLIDARITAT. Durant tota la setmana hem fet moltes activitats dedicades a aquest tema. Hem vist pel·lícules, curts que ens han fet reflexionar, pensar, posar-nos en la pell de l’altre i adonar-nos que hem de ser més solidaris amb tot.

Hem anat a cantar al casal d’avis, han vingut a l’escola a fer-nos xerrades d’algunes associacions, també hem fet tallers de grans a petits i de petits a grans per compartir el nostre temps amb la resta de companys.

També hem fet tallers, per després vendre els productes i amb els diners  recaptats li donarem al Casal d’Infants de Santa Coloma. Ha estat una setmana molt intensa.