Presentació projecte School Lab

Hola a tothom!

Avui els alumnes de 6è de l’escola hem presentat a la Biblioteca de Singuerlín el projecte que hem realitzat amb l’SchoolLAB: aprenentatge en l’ús d’impressores 3D i la integració en el currículum educatiu dels centres.

Fa ja uns mesos, tant mestres com alumnes, vam rebre la formació en ús d’impressores 3D i disseny 3D amb el programa Tinkercad amb l’Israel i l’Alejandro. Un cop familiaritzats amb el programa de disseny vam decidir aplicar els nostres coneixements en el projecte que en aquell moment estàvem realitzant a l’escola: la reproducció i la sexualitat.

De quina manera? Doncs vam decidir crear un joc semblant al trivial però amb preguntes sobre reproducció, genètica, sexualitat i identitat i afectivitat. Amb el programa Tinkercad vam dissenyar els taulells i les peces de joc i amb el Canva vam crear les targetes amb totes les preguntes del joc. I després de moltes hores d’impressió voilà!!

Avui hem presentat el nostre projecte en una jornada molt interessant on hem pogut compartir i veure el treball d’altres escoles i instituts de Santa Coloma que també han participat en aquest projecte. Un gran dia on hem pogut fer la cloenda de mesos de treball molt intens. Molt orgullosos de la feina feta!

A continuació teniu les fotos i vídeos.

FOTOS JORNADA PRESENTACIÓ PROJECTE SCHOOLLAB IMPRESSIÓ 3D