Música en sabatilles. Maig optimista!

Aquí teniu el calendari “Música en sabatilles” del mes de maig. Aquest mes el dedicarem a crear optimisme amb la música: escolteu, balleu, gaudiu!. Aneu explicant què us sembla, què descobriu, què us agrada… Bon mes de maig!

1. Liana Corella

Hola Carles! Estem disfrutant molt les teves propostes. Ja el mes d’abril em vaig quedar sense escriture… pero d’aquest mes no volia passar. Soc la mamá del Marc Vals de P5 B. Ens ha encantat el número 2 d’aquest mes. Un gran descobriment!

HOLA CARLES! SOC EL MARC, ESTIC MOLT CUNTEDE BEURET MHUA

2. Esther Cerro.

A veureeee, Carleeees!! Ens encanten les teves propostes musicals!!!! Cada dia quan lla Lola es posa amb la feina d’ escola, és el primer que mira!! I jo m’ hi sumo perquè m’ encanta la música i sobretot aquestes propostes tan motivadores!!!!!
    Es una idea preciosa. I no només pel tema positiu de totes les peces, sinó perquè són diferents estils!! quelcom tan necessari per a la canalla…
    Així que, mil gràcies! D’alguna en prenem nota per a fer-la nostra! 😉

Esther i Lola.

1. Carles Santonja

Aquests comentaris són tant motivadors com qualsevol de les cançons del calendari. Malgrat tot, la música ens empeny cap endavant. Abraçades.