Els petits de l’escola ens endinsem en la ruta Gaudí.

A l’escola estem coneixent a l’Antoni Gaudí, la seva vida i la seva obra. Aprofitant la ben entesa hem aprofitat per anar d’excursió a Barcelona. Allà hem trobat molts edificis d’aquest gran arquitecte català. La primera parada la vam fer a la Sagrada Família. Quina impressionant obra!!! Encara està en construcció, però vam fer una volta i vam poder observar-la. Ens va agradar molt la façana.

Després vam seguir la ruta en autocar i vam veure la casa Batlló i la Pedrera. El park Güell va ser l’última parada. Allà, un cop esmorzats i amb les forces reposades vam anar a descobrir petits i grans tresors amagats, com la papallona, el sol o la gran font amb forma de sargantana.

Vàrem acabar l’excursió amb un bon dinar i jugant en un parc molt divertit. Aquí teniu un recull de fotos d’aquesta meravellosa excursió. Mireu-nos les cares i veureu quant hem gaudit.