CELEBREM SANT JORDI A PRIMÀRIA

Hola famílies,

durant la setmana del 17 al 21 d’abril vam endinsar-nos (una mica més del que ja ho fem normalment…) en el món literari per celebrar la diada de Sant Jordi. Al llarg de la setmana els alumnes voluntaris de 2n a 6è van participar en la lectura de poemes en veu alta. En total van participar 82 alumnes, èxit total!!

El divendres 21 vam celebrar el certamen literari on felicitem a tots els alumnes per participar i en especial als finalistes i guanyadors/es!! També volem agrair a les famílies col·laboradores per escollir als premiats i a l’AFA per la confecció i presentació del seu drac, va ser un moment realment molt emocionant!

A la tarda vam fer l’intercanvi de llibres i la confecció de punts de llibre.

Una jornada molt especial que sempre ens encanta celebrar on tothom va gaudir d’algun moment especial.

A continuació teniu l’enllaç amb les fotos i vídeos.