Hola famílies!
El passat dia 19 de febrer, vam tenir la sort de comptar amb l’expertesa de la Maica, assessora de l’equip de llengua, interculturalitat i cohesió social, per parlar sobre com, els familiars de P1, podem acompanyar els nostres fills i filles en el procés d’aprenentatge de la lectura.

En el taller, eminentment pràctic, vam poder experimentar en primera persona diferents estratègies per llegir més enllà de descodificar, com per exemple: fer jocs de cerca de paraules, endevinalles, creació de nous personatges, finals alternatius, lectura expressiva amb consignes (com un cargol, com un robot, content, trist…), etc.



Ens ho vam passar d’allò més bé i vam omplir la motxilla de recursos per fer servir a casa.
I, atenció! Vam arribar a un compromís molt important: tots i totes construirem un racó de lectura a casa. Us hi apunteu?
Som-hi! Fem del Riera la comunitat més lectora de la ciutat!


