portada

AQUÀRIUM 2nB

La classe dels taurons hem anat a l’Aquàrium a aprendre moltes més coses d’aquests animals marins. Ens ho vam passar d’allò més bé caminant per sota els taurons, els peixos mantes, els peixos lluna i tants i tants de diferents!!! A més a més, vam ajudar a descobrir el misteri de la taula de surf […]

AQUÀRIUM 2nB Llegeix més »

RECORDATORI EXCURSIÓ TARDOR GUALBA

HOLA FAMÍLIES! RECORDEU QUE EL DIVENDRES DIA 14 DE NOVEMBRE ELS NENS I NENES DE P5 MARXEM D’EXCURSIÓ. ANIREM AL PARC DEL RACC DE GUALBA (MONTSENY). PER A L’EXCURSIÓ CAL PORTAR: MOTXILLA AMB:  – ESMORZAR – AMPOLLA D’AIGUA – DINAR (ELS NENS/ES QUE ES QUEDEN HABITUALMENT AL MENJADOR PORTARAN      EL PICNIC DE L’ESCOLA).  SI ALGUN

RECORDATORI EXCURSIÓ TARDOR GUALBA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut