portada

SORTIDA VERDI

Divendres vam anar al barri de Gràcia al cinema Verdi. Vam veure 7 curtometratges, i nosaltres com a periodistes, opinàvem i valoràvem! És una activitat molt divertida, i hem aprés moltissimes coses! El meu Primer Festival

SORTIDA VERDI Llegeix més »

DIVENDRES 21 ANEM AL TEATRE!!!

Família,   aquest proper divendres 21 de novembre, els nens i nenes de P3 i P4 anirem a l’Auditori de Barcelona a Gaudir de l’obra musical “VOOOOX”!!!   Sortida – a les 9h a l’escola i a les 11h marxarem cap a l’Auditori – Esmorzarem abans de marxar.   Arribada – a les 13.15h a

DIVENDRES 21 ANEM AL TEATRE!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut