Scratch per tothom!

A l’escola fa temps que estem apropant Scratch a l’alumnat a través de racons, propostes i espais. Ara fem un pas més oferint-vos un curs d’Scratch complet per poder-lo seguir des de casa.

Hem creat un Grup de programació en la comunitat d’Scratch on trobar-nos tots i poder compartir els nostres dubtes i projectes. Us animeu a formar-ne part? Podeu crear el vostre usuari i passar a formar-ne part a través d’aquest enllaç. Recordeu a no utilitzar mai noms reals ni dades que puguin revelar qui sou.

Afegir-se al grup no implica cap obligació de res. Només us dóna la possibilitat de compartir i comentar amb gent de l’escola. Si ho voleu, i els vostres pares ho troben bé, podeu utilitzar el compte de correu de l’escola per fer-vos un usuari a la pàgina web d’Scratch i anar per la vostra banda sense formar part del grup.

Des d’aquí podreu accedir als diferents mòduls del curs!

Mòdul 1. Comença l’Scratch aventura (Scratch 3.0) Imatge Scratch amb fons groc
Mòdul 2. I si fem un joc? O dos (Scratch 3.0)
Mòdul 3. Dissenyem el nostre ScapeScratch (Scratch 3.0)
Mòdul 4. Fem la nostra Volta al Món en etapes (Scratch 3.0)