Arribada del segon premi del concurs “La nostra foto de la ciència”.

Ahir va arribar a l’institut-escola Renaixença un lot de tres llibres relacionats amb les ciències. A la imatge que trobareu a continuació també hi podreu observar el diploma que el jurat del vuitè concurs de fotografia concurs “La nostra foto de la ciència” convocat pel Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències de la UVic – UCC i el grup de recerca CODI (Coneixement i Didàctica) ens ha atorgat per l’obtenció del segon premi de la categoria C (cicle superior) a la fotografia “Cromatogrames” presentada per l’Escola Renaixença el curs passat. Clicant AQUÍ podreu veure que surt la fotografia de l’Escola Renaixença titulada “Cromatogrames” com a guanyadora del segon premi de la categoria de cicle superior a la pàgina web d’aquest concurs.