Estrenem l’espai d’exposició

Hola famílies!
Som 3r. Cicle mitjà tenim un nou espai d’exposició a l’escola. El compartim amb cicle superior. Tindrem unes taules i un suro on hi podrem mostrar les nostres obres. L’estrenarem 3r amb l’exposició de les nostres màquines eòliques. Les hem fet a projecte de… Llegeix més»

Mecanismo de un molino de viento

Los de 3º estamos construyendo diferentes máquinas que aprovecharán la energía del viento para realizar distintos trabajos. Ya hemos hecho los diseños y las aspas. Ahora vamos a ver cómo aprovecharemos la energía y la transmitiremos. Aquí tenemos un vídeo que cuenta cómo se hacía… Llegeix més»

Taller de residus

El passat dijous 24 de gener i immersos dins del projecte Matèria i energia, ens van venir a fer un taller sobre els residus. Ens van explicar i ensenyar els diferents contenidors que tenim i el que s’hi pot tirar dins de cadascun. Després ens… Llegeix més»

Ambients a parvulari

Hola Famílies
Aquest dimarts dia 22 de Gener hem iniciat els AMBIENTS a Educació Infantil.
Com ja us vam explicar a la reunió del primer trimestre, els ambients els farem els dimarts i divendres a la tarda.
Avui els nens i nenes  han pogut escollir un dels ambients… Llegeix més»

Racons de treball a P3

Amb l’inici de l’any, encetem racons de treball.
Encara ens costa una mica esperar el nostre torn a l’hora d’escollir on volem treballar, però esperem molt bé que tothom ho hagi fet per poder començar!  Comencem a entendre que no podem anar sempre al primer racó… Llegeix més»

Les exposicions de 2019

Hola famílies,
Som 3rA. Hem fet moltes exposicions orals i en farem encara més. De moment, n’han fet:
El Mateo (viatge a Madrid), la Foix (Torre Eiffel 3D), l’Isaac (de l’atletisme), l’Alexandre (visita Camp nou) i el Roger (visita Camp nou).
Mentres parlàvem de fer aquest article, tot… Llegeix més»

Anem a patinar i fem la panera

Avui dia 20 de desembre aquest matí hem anat a la pista de gel dels Hostalets de Pierola al poliesportiu. Primer queiem molt perque relliscavem però després ja agafabem el truquillo. Més tard hem anat a l’escola i hem esmorzat  lo que hi havia a… Llegeix més»

Padrins i fillols

Aquí teniu unes fotos de padrins i fillols.
Què fem a padrins i fillols? Padrins i fillols és una activitat per relacionar-nos amb nens d’altres cursos. De primer a tercer són fillols i a partir de 4t són padrins fins a 6è. Normalment fem lectura… Llegeix més»

Racons de Ciències

Durant aquest primer trimestre els alumnes de P3 s’han endinsat a descobrir les possibilitats de diferents materials de manera lliure.
Amb aquestes activitats es vol provocar la curiositat envers els materials i les seves possibilitats, estimular els diferents sentits i gaudir molt, molt i molt.
Us deixem… Llegeix més»

Mercabarna

El passat 26 d’octubre els nens i nenes de 4t vam anar d’excursió a Mercabarna. La sortida estava integrada dins el projectes que estem fent de les persones i la salut. Hem aprofitat que a expressió escrita estem treballant la notícia per fer-ne una sobre… Llegeix més»

Tió de la Sandra

Avui dia 27 de novembre la Sandra ha portat un Caga Tió i l’ha dut de casa seva i es diu Tronquito.
El primer que ha fet es presentar-nos-el. I ens ha dit que la seva germana li ha pintat els llavis.
També ens ha explicat… Llegeix més»