FEM SABÓ A GREEN COSMÈTICS

El passat dilluns 11 de març els alumnes de 2n i 3r d’ESO del taller de Green Cosmètics van elaborar pastilles de sabó artesanals amb l’acompanyament de la Sonsoles Gallego (@sonsdeplanbio), fabricant de cosmètica natural i ecològica certificada. És el primer d’un grup de cosmètics… Llegeix més»

EL LABERINT DELS ODS

L’alumnat de 6è hem descobert els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) a partir de la realització d’un Escape Room col·laboratiu. ENS HA ENCANTAT!!! Aquest ens ha servit per iniciar el tram final del nostre projecte d’aula. Aquest segon trimestre hem estat investigant les etapes de… Llegeix més»

ARRENCA EL SERVEI COMUNITARI A 4t d’ESO

El servei comunitari ha començat a 4t d’ESO! Durant les properes setmanes l’alumnat protagonitzarà accions de compromís cívic, aprenent en l’exercici actiu de la ciutadania, posant en joc els coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Gràcies a totes les organitzacions col·laboradores: el Centre… Llegeix més»

Per Carnaval tot s’hi val!!!!

El passat divendres, l’alumnat de 6è va ser l’encarregat de transmetre’ns, a través d’unes coreografies, quines eren les consignes que ens proposava el Rei Carnestoltes: dur pijama, elements al cap, vestits d’esports, vestit amb peça de roba blanca o negre.
El dijous llarder d’I3 a 6è… Llegeix més»

SORTIDA AL TEATRE NU

Avui, 14 de desembre, l’alumnat de 5è ha anat d’excursió a Sant Martí de Tous per descobrir el món del teatre i preparar-se per l’obra de teatre que hauran d’elaborar i representar al finalitzar el projecte “Quina història”.
Han vist una obra titula “La maleta” adaptació… Llegeix més»

VISITEM EL CRIP

Durant els mesos de setembre, octubre i novembre l’alumnat d’Educació Infantil i Educació Primària hem anat fins al CRIP per poder veure l’exposició del museu i també ens poguessin explicar l’animal de la nostra classe.
L’alumnat d’ESO han rebut l’explicació al mateix centre, on han vingut… Llegeix més»

“REFORMEM” EL PATI D’INFANTIL

Durant aquest primer trimestre al pati d’infantil hem fet algunes petites “reformes” perquè els nostres infants puguin gaudir d’aquest espai exterior amb diferents propostes de joc donant respostes als diferents interessos i necessitats del nostre alumnat. Hem arreglat els panells sonors i de tubs, hem… Llegeix més»

PARLAMENT

El passat 16 de novembre, l’alumnat de 6è va anar al Parlament de Catalunya per tal de poder iniciar el nou projecte que realitzarem.
Aquesta visita ens ha sigut de gran ajuda per poder entendre molts aspectes de la política i poder ampliar els nostres coneixements… Llegeix més»