Pàgines d’inici

Continuem caminant plegats

L’Institut escola continua tenint com a objectiu principal seguir millorant en l’àmbit pedagògic perquè és clau i fonamental per seguir creixent en la transformació educativa del centre.
Aquest curs seguim formant part del projecte del Laboratori de Transformació Educativa del Departament d’Educació. Dins d’aquest marc, se’ns… Llegeix més»

DANSA AUTOMEDON

A música els i les alumnes de 4tB aquest cop ens ha tocat ballar. Hem ballat la dansa de l’Automedon. Aquesta dansa és d’origen francès i el pas bàsic del ball és una negra, és a dir, hem caminat al ritme d’una negra.
Hem hagut d’improvitzar… Llegeix més»

P4 B Sortim pel poble

Aquesta setmana les nenes i nens de P4 B hem fet una sortida a peu pel poble amb l’objectiu de conèixer una mica millor el nostre entorn més proper. Hem aprofitat per fixar-nos en els números i les formes geomètriques que trobàvem a mida que… Llegeix més»

P4 Petita història dels oficis