PREPARACIÓ DE MASCARETA FACIAL AL TALLER DE GREEN COSMÈTICS

Aquest dilluns 8 d’abril al taller de Green Cosmètics hem elaborat mascareta facial amb alumnes de 2n i 3r de secundària. Estem aprenent i gaudint de l’elaboració de cosmètics sostenibles amb l’acompanyament de la Sonsoles Gallego, experta en cosmètica natural i ecològica, formadora i divulgadora. Tindrem mascareta facial en pots de vidre de 41 ml i també monodosis en llaunetes de 10 ml. Aviat els podreu gaudir, ja que els posarem a la venda en una paradeta per la FESTA DE LA PRIMAVERA, on els mateixos alumnes us podran explicar els beneficis dels cosmètics naturals i ecològics que estan elaborant.