ARRENCA EL SERVEI COMUNITARI A 4t d’ESO

El servei comunitari ha començat a 4t d’ESO! Durant les properes setmanes l’alumnat protagonitzarà accions de compromís cívic, aprenent en l’exercici actiu de la ciutadania, posant en joc els coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Gràcies a totes les organitzacions col·laboradores: el Centre d’Atenció a la Gent Gran dels Hostalets de Pierola, la brigada dels Hostalets de Pierola, l’escola Herois del Bruc, l’escola Font del Roure, l’escola Vinyes Verdes, els horts municipals dels Hostalets de Pierola, Dispiera, els ADFs de Masquefa i la Llar la Granota.