Cros escolar: 15 de gener.

El diumenge 15 de gener de 2023 es realitzarà el 14è Cros Escolar dels Hostalets de Pierola. No es podran fer inscripcions al mateix dia, per tant, cal que totes les persones que vulguin participar-hi s’apuntin amb antelació, abans del dimarts 10 de gener de 2023. Les inscripcions ja estan obertes en els enllaços que trobareu a continuació:

Volem recordar-vos que l’alumnat del centre haurà de portar calçat esportiu i roba esportiva, preferiblement el xandall i la samarreta de l’IE Renaixença que podeu encarregar a través de la pàgina web Soymar. Aquesta activitat es podrà dur a terme gràcies a la col·laboració de: la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola, el Consell Esportiu de l’Anoia, l’AFA i l’equip docent de l’IE Renaixença.

A continuació podeu trobar més informació del Circuit de cros escolar pel campionat comarcal de l’Anoia.