Correm per la Marató de TV3.

Avui l’alumnat i les famílies de l’IE Renaixença ha participat en la cursa solidària per la Marató de TV3, que enguany va per la salut cardiovascular. Volem donar les gràcies a l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola pel material que ens ha deixat i a Cal Masià i a l’AFA per aconseguir pomes per tot l’alumnat. També volem agrair a les famílies voluntàries, a part de l’equip docent i alguns/es alumnes que ha ajudat a l’hora del muntatge i desmuntatge.

Us volem recordar que podeu continuar fent donatius a través d’una transferència bancària al número de compte: ES74 0182 0233 1902 0228 8888  fins al 16 de desembre. L’entitat i el beneficiari és l’Institut Escola Renaixença i el concepte “Cursa solidària marató”. Un cop recollides les aportacions de les famílies i de l’equip docent el centre farà un donatiu amb la quantitat total al compte oficial de La Marató de TV3.