14è Cros escolar dels Hostalets de Pierola.

Ahir prop d’un centenar d’atletes van participar en el 14è Cros escolar dels Hostalets de Pierola i/o en la 19a Cursa popular a voltant de l’Institut Escola Renaixença. Malgrat el pronòstic de vent i de fred totes les persones que hi van participar van quedar contentes amb aquest esdeveniment esportiu i familiar. La principal novetat d’aquesta edició va ser que la major part de les curses es van córrer en format mixt.

Totes les corredores i tots els corredors van rebre una ampolla d’aigua, una poma, un nas de la campanya #riuadadenassos, una medalla de fusta i un número per al sorteig final d’uns vals per a material esportiu i per a una activitat cultural. Podeu consultar les classificacions i les fotografies de cada categoria a la pàgina web del Consell Esportiu de l’Anoia. Aquesta cursa va formar part del calendari de curses escolars de la comarca de l’Anoia, de manera que ha sigut una de les que puntuaven al Campionat Comarcal.

Cal destacar la feinada i la col·laboració de persones ben diverses, des de l’Ajuntament, la Comissió d’Esports, el Consell Esportiu de l’Anoia, l’AFA i l’equip docent de l’IE Renaixença. També hi va col·laborar la Diputació de Barcelona. Podreu trobar més informació de com va anar aquest esdeveniment a la pàgina web de l’Ajuntament dels Hostalets de Pierola.