Els alumnes de 6è visitem el CRIP

Durant els primers dies d’aquest nou curs, tots els alumnes de l’escola, hem anat al CRIP per tal de fer-hi una petita visita guiada i poder conèixer millor els animals que, durant l’època del Miocè, vivien per la zona. Els de 6è ens va tocar anar-hi el dimarts 22 de setembre. Aquest curs les nostres aules es diuen Anisodon Grande (6èA) i Deinotherium Giganteum (6èB).

La visita ens va ser de gran utilitat ja que, el primer projecte que hem dut a terme, ha estat el del nom de la classe. Per preparar la visita vam començar amb una activitat on intentavem fer hipòtesis sobre coses que pensàvem sobre el nostre animal. Seguidament vam buscar informació a internet i vam preparar algunes preguntes i dubtes que voliem resoldre durant la visita. Un cop al CRIP, i després de l’explicació que ens van fer, vam poder preguntar tot allò que no sabíem sobre el nostre animal.

El resultat van ser uns magífics cromos que podreu veure a la web juntament amb els dels nostres companys.

Aquí us deixem un enllaç amb algunes imatges de la visita.