PRIMÀRIA CELEBRA SANT JORDI I SANTA JORDINA!

El passat dimarts 23 d’abril l’alumnat de primària va celebrar la diada de Sant Jordi i Santa Jordina. Durant el dia es van realitzar diferents activitats: els alumnes de 2n de l’ESO ens van venir a explicar contes i també vam visitar l’exposició del vestíbul amb totes les produccions fetes pels infants d’infantil i primària els dies previs.

CI i CM van realitzar durant el dia els següents tallers:

– Pintar cares

– Xapes/imants

– Punts de llibre

– Taller de roses

– Decorar torretes i plantar llavors

– Lettering

– Màscares

– Jocs i passatemps

– Escuts

– Drac comunitari

– Dibuix

5è: van assajar l’obra de teatre “Quina història!” que va representar el dijous a la tarda per educació infantil i el divendres al matí per l’ESO, primària i famílies.

6è: van vendre roses i llibres de Sant Jordi.

Va ser un dia molt especial per tots i totes!!!