eTwinning project: Intercultural Digital Dialogue

Comencem l’any amb un nou projecte eTwinning anomenat “Intercultural Digital Dialogue”. Aquesta vegada els/les encarregats/des de portar-lo a terme són els infants de 2n. Aquest projecte l’estem fent conjuntament amb escoles de Turquia, Romania, Polònia, Macedònia del Nord, Croàcia, Itàlia i dues escoles més d’Espanya. L’objectiu és conèixer noves cultures i tradicions d’altres països europeus. Us animem que aneu visitant el nostre “Erasmus Corner” i el nostre blog per descobrir les activitats que portarem a terme.