Els padrins lectors

Entre els i les alumnes de 2n i i5 hi ha una complicitat i una estima que es pot llegir a tots els ulls dels més petits i dels més grans. I és que des d’avui s’han convertit en fillols i padrins.

Avui el dia 16 de febrer hem començat les trobades que s’allargaran – quinzenalment- uns quants mesos. Els alumnes de 2n han baixat a les aules i s’han intercanviat uns detalls (els noms decorats) . Han compartit una estona de lectura o jocs i s’han conegut.  A l’hora de separar-se tothom estava molt satisfet amb el company més petit (o més gran ) amb qui compartiria moltes més lectures!

Si voleu veure més fotos – com sempre amb l’usuari@escolapericot.cat- aneu a     padrins lectors