FESTIVAL DE PRIMAVERA

El divendres 6 de maig a la tarda ens va fer molta il·lusió obrir les portes de l’escola i que les famílies poguéssiu venir a veure els vostres infants ballar una dansa, després d’aquests temps sense poder compartir festes amb vosaltres.

L’ Edició d’aquest any del Festival de Primavera era ” Danses d’Europa “, i tots els nivells d’alumnes de l’escola, per cicles, van presentar danses dels diferents països que participen en el projecte Erasmus+ (Croàcia, Grècia, Bèlgica, Itàlia, Catalunya).

Infantil 4 vam representar Catalunya i vam ballar una adaptació de la dansa de l’Indiot, una dansa ballada a Solsona, on es balla per parelles  unides amb un mocador i s’ha d’anar passant per sota dels ponts formats per la resta de parelles.

Desitgem que us agradés i felicitar als vostres infants per la dedicació i esforç que van fer durant molts dies per preparar-la i que al final sortís un festival rodó !