ARRIBADA DE LA PRIMAVERA I COLÃ’NIES

Hola famílies ! ja tenim la primavera aquí, i els infants d’I5 l’hem estrenat anant de colònies a la casa “El Vilà” de Banyoles. Hem pogut gaudir d’un meravellós entorn i hem descobert el bosc màgic de “Les Estunes”. Hem fet jocs i tallers relacionats amb les goges (fades) i dracs, i un petit viatge amb el tren pinxo de Banyoles. Hem passat dos dies fantàstics convivint uns amb els altres, i ens emportem un gran record !

Us compartim també fotos de diferents activitats realitzades a l’escola i una carpeta amb els enllaços de l’English Festival, que els vostres fills/es van poder gaudir, dels alumnes de cinquè.

Bones Vacances de Pasqua !!